Валерій Повар очолив Житомирський облавтодор. Ексклюзивне інтерв'ю

  • strict warning: Non-static method view::load() should not be called statically in /home/olevsk/olevsk.com.ua/www/sites/all/modules/views/views.module on line 906.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter::options_validate() should be compatible with views_handler::options_validate($form, &$form_state) in /home/olevsk/olevsk.com.ua/www/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 607.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter::options_submit() should be compatible with views_handler::options_submit($form, &$form_state) in /home/olevsk/olevsk.com.ua/www/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 607.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter_boolean_operator::value_validate() should be compatible with views_handler_filter::value_validate($form, &$form_state) in /home/olevsk/olevsk.com.ua/www/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_filter_boolean_operator.inc on line 159.
  • strict warning: Non-static method view::load() should not be called statically in /home/olevsk/olevsk.com.ua/www/sites/all/modules/views/views.module on line 906.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_style_default::options() should be compatible with views_object::options() in /home/olevsk/olevsk.com.ua/www/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_style_default.inc on line 24.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_row::options_validate() should be compatible with views_plugin::options_validate(&$form, &$form_state) in /home/olevsk/olevsk.com.ua/www/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_row.inc on line 134.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_row::options_submit() should be compatible with views_plugin::options_submit(&$form, &$form_state) in /home/olevsk/olevsk.com.ua/www/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_row.inc on line 134.
  • strict warning: Non-static method view::load() should not be called statically in /home/olevsk/olevsk.com.ua/www/sites/all/modules/views/views.module on line 906.
  • strict warning: Declaration of image_attach_views_handler_field_attached_images::pre_render() should be compatible with views_handler_field::pre_render($values) in /home/olevsk/olevsk.com.ua/www/sites/all/modules/image/contrib/image_attach/image_attach_views_handler_field_attached_images.inc on line 111.
Версія для друку
povarol_2.jpg

Новим керівником Дочірнього підприємства «Житомирський облавтодор» стала людина з Олевська

28 липня директором ДП «Житомирський облавтодор» призначено Валерія Павловича Повара, який тривалий період очолював Олевську районну філію вищезгаданого підприємства. Про зустріч з новопризначеним керівником редакція Олевського інформаційного домовилася заздалегідь і, по приїзду до Олевська, ми зустрілися аби з перших вуст записати інтерв’ю.

- Валерій Павлович, по-перше ми вітаємо Вас з призначенням. Переконані, що разом з нами за свого земляка радіють тисячі жителів району. Проте все ж таки хотілося зупинитися на вашій професійній діяльності та дізнатися про  трудовий шлях. Розкажіть будь-ласка…

- Ще в школі відчував потяг до професії автодорожника, тому по завершенню вступив до Житомирського автодорожнього технікуму. Близько 3 років здобував профільну освіту та повернувся до рідного міста працювати за фахом. Пропрацювавши в райавтодорі декілька місяців був призваний до служби в армії. Та життя мене знову повернуло до Олевська на попереднє місце роботи. Добросовісно виконуючи покладену на мене роботу, був переведений на посаду майстра на якій пропрацював понад 6 років. Це були 80-ті роки. Роботи було багато, працювали понаднормово, без додаткової спецтехніки. Пам'ятаю як будувалися дороги в напрямку сіл Жубровичі та Жовтневе, які, до речі, функціонують до сьогодні.

Тодішні керівники позитивно оцінили мої фахові здібності та запропонували очолити ШБУ-42, яке було створено після аварії на Чорнобильській АЕС. На той час мені було всього 27 років, проте я погодився тимчасово очолити шляхобудівельне управління.

Ми розпочинали практично з нуля. Створювали структуру, знаходили та навчали людей, отримували спецтехніку та автомобілі. Нажаль, з технічним забезпеченням було не легко, тому що це були часи розпаду Радянського союзу. Пригадаю, як важко було отримати вантажні автомобілі, але все ж ми шукали різні шляхи аби покращити технічне забезпечення. До речі, частина техніки з тих часів працює і нині.

Нам вдалося побудувати дороги за які мені не соромно: це відрізок дороги Лопатичі-Зольня, і дорога в напрямку села Копище. Звісно, не легко було наприкінці 90-х, але все ж ми вистояли. З підприємством ШБУ-42 в мене своя 15-річна історія…

В 2005 році призначений начальником філії «Олевський райавтодор» та пропрацював тут до 2016. У свої 54 маю понад 30 років стажу. І мені приємно чути від колег, що, нарешті, облавтодор очолив справжній дорожник, а не випадкова людина.

- Пропрацювавши десятки років у дорожній галузі району Ви можете порівняти етапи її розвитку та занепаду. З якими викликами Вам, як керівнику, довелося зіштовхнутися?

 Повертаючись до минулого скажу, що в 1984 році, коли я працював на посаді майстра в Олевському РайДУ, чисельність працівників підприємства становила 95 чоловік. Від тоді як я очолив райавтодор в 2005 році на підприємстві залишилося працювати 42 робітники. Щоправда на той час була повна зайнятість, ми виконували значні об’єми робіт, мали непогане фінансування. Але, з приходом до влади команди Януковича, працювати стало вкрай важко. Не розумію, чому під час реконструкції автомагістралі Київ-Ковель нашу організацію не залучали на підрядні роботи навіть в межах району? Дійсно обурювало те, що приватні структури на виконання робіт приїздили за сотні кілометрів, а нам давали виключно «чорну» роботу за яку ми не завжди отримували кошти. І на фоні загального занепаду дорожньої галузі в Україні мені, як керівнику Олевського РайДУ, було головним зберегти колектив. Знайшовши порозуміння з підлеглими, ми пройшли дійсно важкий етап.

Так, є ще одна вкрай негативна тенденція, яка вплинула на господарський процес всього району – незаконний видобуток бурштину. Робітники багатьох підприємств Олевщини останні 2 роки масово звільняються та йдуть добувати бурштин. Проте все ж вірю, що лихоманка закінчиться, держава врегулює питання видобутку бурштину, і ми будемо мати можливість розвивати інфраструктуру в Поліському регіоні… А це також нові дороги з асфальтним покриттям.

Доречі, навіть станом на другу половину 2016 року в Олевському РайДУ працює 21 людина. Ми маємо 25 одиниць техніки, з яких за останні 10 років отримали 3 одиниці техніки: трактор та КРАЗи.

- Відтепер стає вакантною посада начальника філії «Олевський райавтодор». Вже відомо хто очолить вакантне місце?

- Наразі мова не йде про пошук нового керівника Олевського РайДУ. Більше всього, що тривалий час виконуючим обов'язки керівника буде Існюк Олександр Григорович, який спільно зі мною працював близько 10 років. Це досвідчена та професійна людина, яка працювала майстром та головним інженером підприємства. Звісно, мені також не байдужий стан справ на рідному підприємстві, тому в силу можливостей готовий допомагати колезі.

- Призначаючи Вас на посаду, вище керівництво Служби доріг ставило перед Вами конкретні завдання та терміни їх виконання?

- Фінансово-господарський стан Дочірнього підприємства «Житомирський облавтодор» в 2016 році був найгірший за всі роки. Зрозумілим є те, що тривалий час підприємство свідомо заганяли в борги та лише декларували наміри навести лад. І так з року в рік. Тому бажаю в найкоротші терміни спинити падіння та розпочати відновлення структури. Хочу наголосити, що йдучи на дану посаду, я розумів з якими проблемами доведеться зіштовхнуся.

- Без сумніву, жителів Олевщини цікавить чи зміниться ситуація із дорогами комунальної форми власності в нашому районі, враховуючи, що ДП «Житомирський облавтодор» очолив земляк?

- В Житомирській області функціонує Служба автомобільних доріг, яка розподіляє кошти та є вищестоящою організацію. Саме Служба доріг спільно з Житомирською облдержадміністрацією визначають пріоритетні об’єкти та ділянки доріг, які слід будувати, реконструювати, ремонтувати. Ми займаємося експлуатацією та будівництвом доріг, які нам доручають відповідно до договорів.

Вже можу стверджувати, що маю порозуміння з начальником Служби автомобільних доріг у Житомирській області Олегом Антонюком. Гарні відносини з депутатами обласної ради від Олевського району – Олександром Ніколайчуком, Олегом Казюком, Сергієм Крамаренком, а також з головою районної ради Віктором Троцом і мером Олевська Олегом Омельчуком. В ході роботи знайомлюся та налагоджую ділові відносини з багатьма керівниками установ і організацій області. Тому вірю, що найближчим часом стан доріг на Олевщині поліпшиться.

Присоединяйтесь!